16 Mart 2008 Pazar

HUKUK AYIBI


Bugünlerde yaşadığımız demokrasi ve hukuk ayıbının bir rüya olmasını isterdim; fakat bunlar birer "Türkiye Gerçeği". Laiklik adına yapılanlar ülkemizi ileri götüreceği yere hep bizim ekonomimize ve teknolojimize sekte vurmakla kalmayıp halkın iradesini hiçe saymaktır. Laiklik ilkesi neden anayasamızda var? Türk Toplumunu çağdaş medeniyetler seviyesine çıkarmak için. Bizi olduğumuz yerde saydırmak için değil, neden ilerleyemiyoruz? sizce asıl geri kafalı olanlar kimler? Cevabı belli sorular soruyorum kusura bakmayın ancak soruyorum ki içimdeki gerçekleri tekrar tekrar haykırayım diye. Neden sokaklara dökülmüyoruz? Neden birşeyler yapmıyoruz? Çünkü biz onların istediğine çanak tutmayacağız. Onların istediği kargaşa ve kaos dolu bir ülke, kardeşin kardeşi vurduğu yıllara bizleri tekrar götürmek istiyorlar oynanan oyunlar aynı sadece aktörler farklı. Dün orduyu göreve çağıranlar bugün asıl gayelerini ortaya koydu ellerinden geleni yapmaya çalşıyorlar.

"Amaç, aracı haklı çıkarır mı?" geçen gün arkadaşın birisi bana böyle bir soru sordu. Ben de şöyle söyledim bazen iyi bir amaç uğruna kötü araçlar kullanabiliriz; bazen de kötü bir amaç uğruna iyi bir araç kullanabiliriz. İşte bugün ikinci seçenek yapılıyor. Kötü bir amaç var "AKP'yi kapatmak" iyi bir araç var o da "HUKUK". Tamam anlıyorum AKPyi kapatmak istiyorsunuz kapattırın da Abdullah Gül'le ne derdiniz var? Dünyadaki prestijimizi bir düşünün... Artık bize güvenebilirler mi sizce?

Yazımı bitirirken ay ve yıldız barışık olsun dileklerimi iletiyorum. bu oyuna gelmeyelim... NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder