10 Eylül 2010 Cuma

REFERANDUM BAYRAMI

Referandum öncesinde Ramazan ayı sonrasında bayramın içindeyiz...
Bayram sevinci yaşamamız gerekiyor, fakat yaşayamıyoruz. Bunun en büyük nedeni, kendilerini hayıra adamış insanlar, evetten medet umanlar. Bayram ziyareti yapalım diye büyüklerimizin elini öpmeye gittiğimizde bu iki cephenin çatışmasını gördünüz. Bizim yapmamız gereken sessiz kalmak; ben bir hukukçu olarak böyle düşünüyorum. Sessiz kalmalıyım, yeri geldiğinde ise hukuk neyi emrediyorsa sorulanlara doğru cevap vererek yandaş olmamalıyım. Tartışmalara girmedim; ancak dikkatimi birşey çekti tartışmalarda anayasanın içeriği yoktu... Ne kadar acı değil mi?
Tayyip ülkeyi sattı, Kılıçdaroğlu alevi... daha bunun gibi saçma sapan şeyler. Ayrıca tartışmanın sonunda değişen fikirler de yok, bağnazlık almış başını gidiyor maalesef. Sonuç olarak bayramı zehir eden bir evet-hayır savaşına tanık olduk ve tabi iğrenç espriler tuz biber oldu:
"hayır-lı bayramlar"
"bayramınızın hayır-lara vesile olmasını dilerim"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder