27 Ocak 2008 Pazar

KAR YAĞIŞI ALTINDA YOLCULUK YAPMAK


Ne zaman memlekete gelsem benim geldiğim gün Bolu Dağı'nda kar yağışı başlıyor. Kar yağışı güzel birşey ancak insanoğlu dikkatsiz ve dengesiz araç kullanırsa beklenmedik sonuçlar oluşabiliyor. Bu beklenmedik sonuçlara bir yenisi daha eklendi ve Bolu Dağı Tüneli çıkışında bir zincirleme trafik kazası meydana geldi. Şimdilik bir vatandşımız hayatını kaybetti, bu kişi ben veya benim bulunduğum otobüsten de biri olabilirdi.

Gece yoğun kar yağışı çoğu aracı yolda bıraktı buna gözlerimle şahit oldum, zincirsiz yolculuk yaptık; neye güvenerek neye dayanarak böyle dikkatsiz davranabiliyoruz anlamıyorum. Tünelden geçenler bilirler, araçlar tünelden hızla geçiyor tünelin çıkışını hiç düşünmüyorlar; buzlu zemini görünce direkt frene yükleniyorlar ve o an olan oluyor....

Edinilen bilgilere göre, TEM Otoyolu İstanbul istikametine gelen ve 3 otobüs, 1 TIR, 2 Kamyon ve 1 özel aracın karıştığı kazada özel otonun içinde bulunan bir kişi hayatını kaybetti. Yaralılar 112 Acil Servis Ambulansı ile hastanelere sevk edildi. Hurda yığını haline dönen özel otomobilin içinde bulanan 1 kişi bulunduğu yerde sıkışarak can verdi. Düzce Belediyesi İtfaiye ekipleri tarafından ceset uzun uğraşlar sonrasında bulunduğu yerden çıkartıldı. Otobüslerde bulunan yolcularda otobüslerinden inerek başka otobüslerle bindirildi. Kaza nedeniyle TEM otoyolu İstanbul istikametine yol 2 şeritten kapandı. Olayla ilgili olarak soruşturma sürdürülüyor. Soruşturma ne zamana kadar sürer bilmiyorum, ama kaybolan canları getirmez bu kesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder