7 Ocak 2010 Perşembe

İLGİNÇ CİNAYET


Kayseri'de arkadaşını tabancayla vurarak öldürdüğü gerekçesiyle yakalanan şahıs, çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

Kayseri'de arkadaşını tabancayla vurarak öldürdüğü gerekçesiyle yakalanan şahıs, çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

E.E.'nin ifadesinde, "Hüseyin Erdoğan, 'Beni silahla ayağımdan yaralayın. Böylelikle sevgilim bana acır ve barışma teklifimi kabul eder' dedi. Ben de yaralamak için ayaklarına sıktım" dediği öğrenildi.


Edinilen bilgiye göre Hüseyin Erdoğan (28) isimli şahıs, 22 Aralık'ta Talas ilçesinde bir otoparkta bacağından tabancayla yaralanmış, ambulansla kaldırıldığı hastanede kan kaybından hayatını kaybetmişti. 15 günlük çalışmanın ardından, suçu işlediği gerekçesiyle E.E. ile A.E. isimli şahıslar polis tarafından gözaltına alınmıştı. Emniyet Müdürlüğü'ndeki sorgularında, şahıslar olayın, "Sen fazla içtin, ben az içtim" tartışmasından kaynaklandığını söylemişti. Adliyeye sevk edilen zanlılardan E.E.,
"tabancayla adam öldürmek" suçundan tutuklanmıştı.

Mahkemede verdiği ifadesinde cinayeti kasıtlı işlemediğini söyleyen E.E.'nin, "Hüseyin ile çocukluk arkadaşıyız. Sevgilisinden ayrıldığı için moralinin bozuk olduğunu öğrenince Hüseyin'i evinden aldık, kafası dağılsın diye parka gittik. Burada alkol alıyorduk.

Bana sevgilisiyle barışmak için bir şeyler yapmak istediğini söyledi. Sonra da, 'Beni bacağımdan vur. Böylelikle sevgilim bana acır ve barışma teklifimi kabul eder' dedi.

Ben de yapmak istemedim ancak ısrar sonucu alkolün de etkisiyle dayanamayıp sol bacağına tek el ateş ettim. Daha sonra paniğe kapılıp diğer arkadaşım A.E. ile birlikte olay yerinden kaçtık" şeklinde ifade verdiği öğrenildi.
Hastanede yapılan otopside, Hüseyin Erdoğan'a isabet eden kurşunun ana damarı kopardığı belirlenmişti.


www.kenthaber.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder